23.,24.,25., a 26.03.2013

26.03.2013 19:35

Cííííííí, keď som si pozrela ako dlho som tu nebola...ja som vážne strašná...ták len, že KLarka* ttu ešte nebola tak dúfam, že sa jej bude páčiť. Zajtra máme riaditeľske tak možno príde :D čo sa týka mňa (musím zapnúť mozog aby som vymyslela výhovorku...) nebola som tu "vďaka" škole. Dnes sme mali mať 3 ale mali sme "len" 2 z biošky (BIO) a z matiky (MAT) našťastie z litiky sme nepíslali...a asi si viete predstaviť aké to je po dlhšom čase čo ste v škole neboli napíšete písomku-vtedy by sa mi krvi nedorezali :( OK tak len na rychlovku čo sa stalo...v sobotu som bola v kine či to bolo v piatok??? Každopádne videla som Krúdovcov celkom fajn :), zajtra dokopy ani nič len som bola prekvapená, že som dostala 1...vlastne to bolo takto: Klára mi nepovedala, že za domácu mali opis osoby a tak som to nemala...ostatný čítali svoje opisy a ja som si jeden na rýchlo spravila a na konci S..o povedal, že ja som ho spravila (dobrí bonzák ale som mu vďačná lebo nebiť jeho a R..o asi tú plusku nedostanem-plusky dostávame za aktivitu-3 plusky=1 za aktivitu) no a ja som dostala 3...a dokonca, nevim prečo ale plusku som dostala len ja a ďalší dvaja a S..a dostala 1 za opis...mne to nevadí podľa mňa si zaslúži ja som len nešťastná lebo okrem Kláry asi nemám kamošku na a čo? Aspoň mám suprovsku a naj, naj, najsamlepšiu kamarátku a ja nepotrebujem nejaké kamošky nekamošky, ktoré sa pretvarujú atď. to asi pozná každý na svojej koži :* je mi to trochu blbé ale musím uznať začala N.....a...

PS:mená su s bodkami aby boli v anonimyte ja nechcem aby sa sťažovali aj keď o tejto stránke nevedia :* Báj!